Hvad er PlanOrder?

PlanOrder er et komplet lagerstyringssystem med indbygget online bestillingsfunktion.

Systemet sikrer en effektiv opfyldning af forbrugsvarer på klinikken ­og er særligt egnet til de produkter, I bestiller og benytter ofte.

PlanOrder består i sin enkelhed af en scanner og et smart bokssystem.


​​​​​​​6 plusser ved PlanOrder

  • I får mere tid til patientbehandling og andet klinikarbejde.
  • Bestilling kan ske automatisk.
  • I minimerer risikoen for fejlbestilling.
  • Højere omsætningshastighed på lageret giver mindre svind.
  • I får et rationelt opbygget lager, der giver plads og fuldt overblik.
  • Færre bestillinger giver mindre fragt = mere miljøvenligt.


Klik og læs folderen om PlanOrder


Før PlanOrder

PlanOrder – Orden i sagerne

Hold styr på dit lager – det er nemt og ligetil

Med PlanOrder får du et rationelt opbygget lager. Kassesystemet kan tilpasses både små og store klinikker. Vi skræddersyr en løsning til hver enkelt klinik.

Pladsen på jeres klinik danner grundlaget for lagerets udseende og størrelse. Boksene fås i forskellige størrelser, og I kan få mindre skuffer i karrusel til bor og file, så pladsen bliver udnyttet optimalt i forhold til de valgte produkter.

Ikke alle har plads til to bokse til hvert produkt, og her finder vi selvfølgelig et funktionelt alternativ.


Med PlanOrder

Kontakt os og hør nærmere om PlanOrder

Vi kommer gerne ud til jer på klinikken og viser, hvad systemet kan.

Tina Pedersen
PlanOrder salgskonsulent Sjælland
51 25 81 27
tina.pedersen@plandent.dk

Jeanette Branick
PlanOrder salgskonsulent Jylland/Fyn
31 16 10 63
​​​​​​​jeanette.branick@plandent.dk

Tina Lentz
Distriktschef, øst
53 56 04 88
tina.lentz@plandent.dk

Sandra Amler
Distriktschef, øst
31 65 02 81
sandra.amler@plandent.dk

Søren Chrestensen
Distriktschef​​​​​​​, vest
20 20 07 85
soeren.chrestensen@plandent.dk

Lene Nyborg
Distriktschef, vest
40 13 45 98
lene.nyborg@plandent.dk

Monica Vildbæk
Telesalgs- og kampagnechef
31 65 86 88
​​​​​​​monica.vildbaek@plandent.dk