Kundeservicechef


​​​​​​​Vi søger en erfaren og operativ leder til Plandents kundecenter. Med reference til salgs- og forbrugsvaredirektøren, bliver du en del af vores stærke, dedikerede og fagligt kompetente salgs- og serviceteam.

Din opgave vil bl.a. være at udvikle medarbejderne samt forbedre processerne i teamet. Dette for at sikre, at vi hos vore kunder anerkendes for den rette balance mellem faglighed, kvalitet og pris gennem en stærk kultur, hvor du som leder selv går forrest.

Chef for call center

Som kundeservicechef for call-centeret har du fokus på ordrebehandling og tekniske henvendelser fra vores kunder, som primært er private og offentlige tandklinikker.

Call centerets 7 medarbejdere er salgsassistenter med stor faglig viden. De varetager besvarelse af telefoniske og elektroniske henvendelser samt ordrer pr. chat og web. Det stiller store krav til en koordineret indsats og at få vidensdelt internt med henblik på at sikre, at der ikke opstår unødvendige arbejdsgange.

Det er din opgave at få musikken til at spille. Du er orkesterleder, dirigent og samtidig skal du også være aktiv musiker.

Leder for call center og forandringsagent

Du får ansvaret for at udvikle på call centeret og optimere forretningsgangene, uden at du på nogen måde går på kompromis med vort overdrevne kundefokus.

Du skal:

  • Planlægge, deltage i og facilitere arbejdsgangene i call centeret og sikre, at alle opkald bliver eksekveret forhold til standarder og KPI’er
  • Gennemføre forretningsudvikling og fremme brugen af digitale værktøjer

For at du kan få succes i stillingen, skal du:

  • Skabe respekt omkring din egen position i afdelingen og kunne få medarbejderne med dig i forhold til deforandringer, som skal gennemføres
  • Være faglig sparringspartner
  • Effektivisere og øge salget
  • Indføre KPI’er og monitorering af employee performance og processer
  • Sympatisere med, at vi har et overdrevent kundefokus og tilskynde til vidensdeling og til, at vi lærer af vores fejl

Forandringsledelse:

  • Dine medarbejdere skal klædes på i forhold til at kunne etablere kunderelationer og lukke salget
  • Du skal kunne formidle forandringer i dialogen med medarbejderne og forklare, hvorfor givne forandringer skal gennemføres
  • Du skal være lydhør og empatisk i din omgang med medarbejdere og kunder og lede frem modeffektivitet og kvalitet


Rejseaktivitet

Der må forventes op til 20 rejsedage om året i stillingen.


Kandidaten

Der er ingen umiddelbare krav til uddannelse, men erfaring fra en lignende funktion og/eller dentalbranchen er en betydelig fordel.


​​​​​​​Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Gabriele Recke på gre@capacent.dk eller 24 48 79 99.

Hvis du vil kandidere til stillingen, bedes du fremsende et opdateret CV til gre@capacent.dk

Der skal ikke fremsendes eksamensbeviser, udtalelser, anbefalinger, certifikater eller ansøgning, men kun et CV.