DentalSuite Support Center

Vores nye Support Center yder en bedre, hurtigere og mere præcis service.

Find tips & tricks, brugervejledninger, e-læring og meget andet ved at klikke på linket herunder.


Videre til vores Support Center






Min ambition er at højne kompetenceniveauet blandt supporterne, samtidig med at medarbejderne er glade og trives. Du skal hjælpes hurtigt og effektivt af en glad og proaktiv medarbejder, hver gang du har udfordringer og ringer til supporten”, pointerer Anita.

Ny leder af supportafdelingen

DentalSuites supportafdeling har fået ny leder – Anita Maar. Helt ny er Anita så ikke. Du kender hende måske fra et DentalSuite kursus eller har hørt hendes stemme i telefonen. Anita har nemlig været DentalSuite underviser og supporter i 10 år, inden hun for omkring et halvt år siden startede i jobbet som leder af DentalSuite supporten. Nu arbejder Anita på kontoret i Middelfart, men tager stadig ud og underviser et par gange om ugen, fordi hun ikke kan undvære kundekontakten. Du får også af og til Anita i røret, når du ringer til supporten.

Anita har sammen med supportteamet implementeret flere nye tiltag for at skabe en sublim kundeservice for dig kombineret med et positivt arbejdsmiljø for supportafdelingen.

To nye supportere
I starten af 2019 kom to nye supportere til, hvilket giver en kraftig forøgelse af supportkapaciteten – fra fem til syv medarbejdere. Nadia og Danielle kommer begge direkte fra jobbet som klinikassistent og kender derfor alt til hverdagen på klinikken og brugen af DentalSuite. Anita står selv for uddannelsen, så de resterende supportere kan koncentrere sig fuldt ud om dit opkald.

Intern undervisning
Hver anden onsdag formiddag bruger supporten på intern uddannelse, så du kan blive mødt af medarbejdere, som kender DentalSuite til bunds og har fingeren på pulsen i forhold til kliniklivets mange IT-opgaver. Senest har supporten haft besøg af en revisor, der har givet dem et indblik i regnskab og bogføring.

Meditation og natur i frokostpausen
En del af frokostpausen bliver nu brugt på en gåtur i den friske luft eller en kort meditation. Anita benytter sig selv af disse værktøjer for at skabe ro i hverdagen, og hun mærker, at det giver fornyet energi hos teamet og en endnu bedre stemning på kontoret, når stikket bliver trukket for en stund midt på dagen.

Og overskuddet og den gode stemning skal videre ud gennem røret, når du taler med en supportmedarbejder.

Supporten

Du kan nedenfor se, hvornår der er travlt i supporten. I grønt tidsrum er det nemt at få fat på os, i gult kan der opleves moderat travlhed, og i rødt tidsrum er der travlt, og her kan det være svært at få fat på os.

RØD: Kl. 07.30-12.30
GUL. Kl. 12.30-15.00
GRØN: Kl. 15.00-16.00

Klinikkerne udtaler sig

Vi har spurgt og fået svar!

En række DentalSuite klinikker, nye som erfarne, fortæller her om deres oplevelser med DentalSuite.

Se her, hvad dine kolleger siger om DentalSuite.

Læs udtalelserne her

E-læring: Tilpas selv dine makroer

Når du får nye materialer på klinikken, kan du let tilpasse dine journalmakroer. Se fx i denne video, hvordan du tilføjer et nyt plastmateriale.

Du finder andre gode e-læringsvideoer i vores hjælpecenter.

Se her, hvordan du tilføjer nyt materiale